سبک زندگی اسلامی

فرهنگ سازی در خصوص سبک زندگی متناسب با هنجارها ، ارزشها و فرهنگ ملت مسلمان ایران آروزی ماست

سبک زندگی اسلامی

فرهنگ سازی در خصوص سبک زندگی متناسب با هنجارها ، ارزشها و فرهنگ ملت مسلمان ایران آروزی ماست

سخنی با شما که با ما همراهید

باسمه تعالی

وبلاگ سبک زندگی اسلامی  ، اقدامی کوچک در راه تحقق هویت واقعی ما ایرانیان مسلمان است . هویتی که ما را از دیگران جدا کند و با اتکاء به آن به خود ببالیم و تاثیر گذار باشیم . شما هم در حاشیه همایش گردانهای سایبری بسیج رسانه ملی خوب به کمک ما آمدید . انتظار داریم بازهم به ما و در واقع به هویت ایران اسلامی کمک کنید تا  آن را زنده نگه داریم و در دنیای فرهنگ تاثیر گذار باشیم .

 واما مسابقه ؛  در این مسابقه که می خوایم با کمک بسیج رسانه ملی 12 جایزه نفیس هم اعطاء کنیم ، حدود 300 پست ( یادداشت ) در کمتر از 3 ساعت گذاشته شد . در پالایش نخست 125 پست انتخاب شد و در مرحله دوم داوران 20 پست را انتخاب و در قسمت پستهای برگزیده بخش مسابقه به قضاوت شما نهاده اند تا ظرف یک هفته  بهترین ها را انتخاب کنید .

پس سزاوار است با رعایت نهایت انصاف و اخلاق که از ویژگی های سبک زندگی اسلامی -ایرانی است ، به بهترین ها در بخش مسابقه رای دهید .  هو الحکیم  

 

نکته :‌ 

۱ - در گام نخست ابتدا از منو سمت چپ (پستهای برگزیده بخش مسابقه) را انتخاب کنید تا تمام پستهای برگزیده را ببینید.

۲- چون تعداد برگزیدگان نهائی ۱۲ نفر میباشد ؛ بنابراین هر بیننده می تواند به ۱۲ پست رای بدهد.

نظرات 6 + ارسال نظر

درود بر شما و اقدام همه دست اندرکاران سپاسگزارم.

محسن حاج حسینی 1391/10/04 ساعت 08:27 ق.ظ

بسیار می پسندم

اسماعیل کوشکباغی 1391/10/04 ساعت 01:12 ب.ظ

باتشکر از زحمات شما
در این شرایط، موهبتی شامل حال همه‌مان شده است و آن هم یک الگوی کاربردی و معنوی ( کتاب مفاتیح الحیاة ُ ناشر : مرکز نشر اسراء ) برای روی آوردن به سبک زندگی اسلامی است. امید است با مطالعه توصیه های ارزشمند آن کلیدهای حیات طیب و طاهر را در زندگی مورد استفاده قرار دهیم .

اسماعیل کوشکباغی 1391/10/07 ساعت 11:28 ق.ظ

طی دهه اخیر به خاطر تبلیغات اغواگرایانه غرب شاهد افزایش سطح تجمل‌گرایی و زندگی اشرافی در کشور می باشیم ، متاسفانه سبک زندگی بر الگوی رفاه‌طلبی در زندگی مردم نهادینه شده است . تغییر سبک زندگی به مصرف گرایی و تجمل گرایی به صورت صعودی حرکت می‌کند . تا جایی که این موضوع ر به عنوان یکی از دغدغه‌های تحقق سبک زندگی اسلامی است .

سمانه هاشمی پور 1391/10/09 ساعت 02:10 ب.ظ

به شماره های 3 - 4 - 5 - 8- 12 - 14 - 18 رای می دهم چون در تمام این موارد راهکار عملی و واضح برای رسیدن به سبک زندگی سالم آمده است و نسبت به سایر موارد کاربردی تر هستند
با سپاس

با سلام خدمت شما نویسنده محترم و خوانندگان شما.
در راستای پایان نامه «بررسی ریاضیات قومی اسلامی ایرانی و قابلیت های آن در آموزش ریاضی» که در تابستان دفاع شد،به تازگی وبلاگ انجمن مبلغان ریاضیات قومی اسلامی راه افتاده و تکمیل خواهد شد. هدف این وبلاگ ارتقاء ریاضیات قومی با هدف افزایش یادگیری غیر رسمی ریاضیات مردمی و کاربردی است. امید می رود با اعلام نویسندگی، درج نظر و یا حداقل لایک کردن آن مشوق نویسندگان در تولید یکی از ابعاد فرهنگ اسلامی یعنی بعد ریاضیاتی آن باشید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد